ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator Město Kopřivnice - Tisková zpráva z 2. 6. 2010 - Kopřivničtí úředníci v průzkumu spokojenosti obstáliMěsto Kopřivnice - Tiskové zprávy z roku 2022
Přejít na hlavní navigaci Přejít na vedlejší navigaci Přejít na obsah
Hlavička stránky
logo Instagram logo Facebook Město Kopřivnice
Štefánikova 1163/12
742 21 Kopřivnice
Telefon: (+420) 556 879 411
E-mail: posta@koprivnice.cz
ID datové schránky: 42bb7zg
IČ: 00298077
Otevírací doba a kontakty
Přírodní památka Váňův kámen - foto Ladislav Renner

Tiskové zprávy RSS logo

Archiv: 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005, 2004

2. 6. 2010

Kopřivničtí úředníci v průzkumu spokojenosti obstáli

Ve dnech 24. a 25. května 2010 proběhl v Kopřivnici průzkum spokojenosti občanů se službami městského úřadu. Návštěvníci radnice byli požádáni o vyplnění krátkého dotazníku, přičemž k posouzení práce úředníků měli použít stejnou hodnotící škálu jako ve škole, tedy 1 - výborný až 5 - nedostatečný.

Středoškolští studenti v roli tazatelů oslovovali klienty ve vestibulu radnice a získali tak 186 kompletně vyplněných dotazníků. Výslednou známkou kopřivnického úřadu je 1,35. V loňském roce, kdy toto šetření probíhalo poprvé, byl výsledek 1,37. Dá se tedy říci, že úroveň spokojenosti občanů zůstává konstantní.

Nejdůležitější bylo zjišťování spokojenosti klientů s vyřízením jejich žádostí a s osobním přístupem úředníků. 165 respondentů uvedlo, že jsou s vyřízením záležitosti, kvůli níž na úřad přišli, spokojeni. Ve 13 případech nemohly být žádosti vyřízeny z důvodu chybějících dokumentů, čekání na vystavení dokladu nebo nutnosti dlouhodobějšího jednání, a jako důvody nespokojenosti uváděli klienti například nedostatek výtahů či velké množství čekajících lidí. Při hodnocení osobního přístupu úředníků vyjádřilo svou spokojenost 177 respondentů.

Pozitivní zjištění průzkumu jsou jasným důkazem i oceněním snah kopřivnických úředníků o naplnění vize MÚ: „Vstřícnost, profesionalita, zodpovědnost“. Výsledky dotazníkového šetření budou využity pro zvyšování stávajícího standardu tak, aby byl Městský úřad Kopřivnice nadále vnímán jako odpovědná a komunikující instituce poskytující kvalitní služby.

Všem občanům, kteří se průzkumu zúčastnili, děkujeme za spolupráci.

Ing. Mgr. Lucie Petříčková
Oddělení vnějších vztahů
Tel.: 556 879 439, mobil: 733 145 668
Email: lucie.petrickova(zavináč)koprivnice.cz

Banner - Ko-projekty
Banner - pomoc Ukrajině
Banner - portál občana Kopřivnice
Banner - platební portál města Kopřivnice
Banner - revitalizace centra města
Banner - Odkanalizování místních částí Vlčovice a Mniší
Banner - Zátopek 100
Banner - Mobilní rozhlas Kopřivnice
Banner - Cena za společenskou odpovědnost
Banner - Přívětivý úřad
Poplatek za odpady (pdf 217 kB)
Ikona popelnice
Poplatek za psa (pdf 263 kB)
Ikona psa

Parket čtyřiapadesátého ročníku taneční soutěže Tatra ovládly brněnské páry

Parket 54. ročníku taneční soutěže Tatra opanoval brněnský pár Petr Novák a Nela Kosková.
  FOTO: DAVID MACHÁČEK
  Kopřivnice (dam) – Taneční soutěž Tatra minulou sobotu ukončila první nedobrovolnou pauzu v historii svého pořádání. Po dvou letech, kdy organizování podobných ...

Ko-projekty vyhrála obnova dětského hřiště ve vnitrobloku

Kopřivnice (hod) – Ve čtvrtém ročníku participativního rozpočtu vyhrál návrh na obnovu dětského hřiště ve vnitrobloku na ulici Kadláčkově. Pro něj hlasovalo ...

Informace o kvalitě ovzduší
Polétavý prach - PM10 [µg/m3]30.4
Povolený denní limit pro PM10 je 50 µg/m3
Data ze stanice AIM Studénka, odchylka pro Kopřivnici ±10%
Realizované projekty
Ilustrační foto k projektu
 
ZŠ 17. listopadu energetická opatření I. etapa
celkové výdaje projektu - 20.070.840 Kč
přiznaná dotace - 11.416.540 Kč
podíl města - 8.654.300 Kč
Logo - Czech Point
Prohlášení o přístupnosti    Mapa stránek    RSS    Cookies    Upravit mé předvolby cookies    Ochrana oznamovatelů